Продавець Шопінг в Європі! розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
600 відгуків
УВАГА!В кожній позиції в описі є наявність розмірів і заміри
Рівне, Україна
+380 (97) 337-32-53
+380 (66) 178-86-95
Европейські бренди одягу та взуття в наявності // Замовлення з Німеччини, Англії і США

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаТільки при частковій передоплаті на картку у розмірі доставки товару у дві сторони! У цьому клієнт переплачує поштової компанії, крім доставки товару. Якщо клієнту не підійшов товар – сума передоплати не повертається.
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаТільки при частковій передоплаті на картку у розмірі доставки товару у дві сторони! У цьому клієнт переплачує поштової компанії, крім доставки товару. Якщо клієнту не підійшов товар – сума передоплати не повертається.
  • Meest ПОШТА
  • УкрпоштаВідправка кілька разів в тиждень по можливості

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаТільки при частковій передоплаті на карту в розмірі доставки товару в дві сторони! При цьому клієнт переплачує для поштової компанії, крім доставки товару. Якщо клієнтові не підійшов товар - сума передоплати не повертається.
  • Оплата за реквізитамиПри оплаті може бути комісія терміналу або банку,з якого Ви здійснюєте оплату.
  • ПісляплатаТільки при частковій передоплаті на карту в розмірі доставки товару в дві сторони! При цьому клієнт переплачує для поштової компанії, крім доставки товару. Якщо клієнтові не підійшов товар - сума передоплати не повертається.

Доставка здійснюється кожен день, за умови оплати Вашого замовлення до 15-00.


Доставку оплачує Клієнт при отриманні посилки!

 

У нашому інтернет-магазині повернення можливе тільки в разі наявності-Бланка огляду відправлення або акт-прийому передачі , тобто відмова клієнта від товару НА ПОШТІ! (написаний у присутності співробітника пошти!!!! У разі таких причин: виробничий брак, або прийшла не та модель або розмір (яка була вказана в замовленні)

ЯКЩО КЛІЄНТ ЗАБРАВ ТОВАР ДОДОМУ,МИ НЕ РОЗГЛЯДАЄМО ПРЕТЕНЗІЇ ПО ТОВАРУ БЕЗ ОГЛЯДУ І ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ШЛЮБУ НА ТОВАР-СПІВРОБІТНИКАМИ НОВОЇ ПОШТИ!!
ПЕРЕД ВІДПРАВКОЮ МИ ПЕРЕВІРЯЄМО КОЖНУ ПАРУ-ТОМУ ПРОСИМО ВАС ШАНУВАТИ НАШУ ПРАЦЮ!

Забираючи товар ОБОВ'ЯЗКОВО ОГЛЯД НА ПОШТІ !!!! тільки на цих умовах у нас складеться сприятливе співробітництво. Дякую!)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner